OM RESTAURANTSJEKKEN

Min hobby er å samle på restaurantopplevelser. Klok av skade har jeg nå laget en egen blogg der jeg fortløpende vil gi en omtale av ulike restauranter jeg har vært på, og kommer til å dra til. Og litt annet om mat. Enkelt og avansert om hverandre

Jeg er selv hobbykokk, og koser meg når jeg kan stå med ei kokebok på kjøkkenet og gå i gang med et eller annet avansert matprosjekt. Matlaging er som meditasjon for meg. Tenk at til tider kjedelige råvarer kan bli til de lekreste dufter, aromaer, konsistenser og spiseopplevelser.

Selv mener jeg at jeg gjennom 20 år som hobbykokk har fått en nese, og en gane som gjør meg som noenlunde berettiget til å gi en omtale av ulike spisesteder.

Siden jeg gjennom jobben reiser utrolig mye, Aller mest i Norge, vil det være mange spisesteder fra hele landet på denne bloggen. Jeg håper at andre vil henge seg på med sine egne erfaringer fra spisestedene som jeg kommenterer her i bloggen min.

Jeg har vært i tvil om jeg skal gi karakterer, og har funnet ut at jeg ønsker å gjøre det. For at det skal være lettere for deg som leser det å danne deg et raskt inntrykk av hvordan min omtale vil være. Men jeg er i utgangspunktet ikke glad i slike karakterer, da mange nyanser kan bli borte. Likevel velger jeg å gjøre det. Karakteren går fra en skala fra 1-10.

Jeg håper du får glede av omtalene mine.

Om matmannen

Jeg heter Anders M. Tangen, er foredragsholder, gestaltterapeut. Min store lidenskap ved siden av jobben er å lage mat, og nyte mat. Er opptatt av at matglede også er nøkkelen til et sunnere og bedre kosthold. Jeg er opprinnelig fra Hunndalen, utenfor Gjøvik, men har bodd i Oslo det meste av mitt liv. I stedet for hytte, båt, stort hus eller flotte biler prioriterer jeg bordets gleder, enten ved å kjøpe råvarer til hjemmet, eller det er å spise på ulike restauranter. Vis alle innlegg av matmannen

2 responses to “OM RESTAURANTSJEKKEN

Legg igjen en kommentar